Flocken

Jag och min son huserar i ett litet hus på landet tillsammans med våra underbara hundar: Missnutt's diamond Smilla (Smilla) och hennes dotter Dirty daisies meanest girl in town (Vixhen), två härliga aussies med underbar energi och livsglädje. I flocken ingår också en trasselsudd vid namn Hairdogs baby one more time (Hailey), en sprallig bearded collie och en ädel raskatt, perserkatten Jade. Dirty daisies Nevada (Loppa) bor hos sin fodervärd Åsa där hon huserar med katter och hästar. Vi ägnar oss åt vallning med en nybörjares ivriga glädje, åker på utställningar och hänger i spårskogen för att vi tycker att det är kul. Livet med aussies ska vara roligt, händelserikt och aktivt.

måndag 26 mars 2012

en vecka...i lördags...

merlehanar 1 vecka, fortfarande störst respektive  minst i kullen;)
svarta hanar 1 vecka
merletikarna 1 vecka
svarta tikarna 1 vecka
Nu har lugnet lagt sig med sjuka hästar och annat otyg så här kommer äntligen bilder på valparna när de är drygt en vecka gamla.

4 kommentarer:

  1. Ååh vad jag längtar tills jag får komma och hälsa på! :) Kram Jennie

    SvaraRadera
  2. Längtar tills vi får komma och hälsa på:) dom är så fina!!

    Kram Alexis

    SvaraRadera
  3. Så fina, speciellt merle tiken med helsvnas.
    Ska bli kul och se hur hon utvecklas :)

    / Maria Dehlin

    mariiadehlin.blogspot.se
    alexisliv.blogspot.se

    SvaraRadera
  4. Kul att få se lite bilder och tänk om några veckor då...då är det verkligen valpvarning så då tror jag att jag stänger ner datan ;D Ljuvliga äro de <3 Och nejdå, ingen fara att jag stänger ner för vem kan motstå valpbilder :D
    kramar från oss alla

    SvaraRadera