Flocken

Jag och min son huserar i ett litet hus på landet tillsammans med våra underbara hundar: Missnutt's diamond Smilla (Smilla) och hennes dotter Dirty daisies meanest girl in town (Vixhen), två härliga aussies med underbar energi och livsglädje. I flocken ingår också en trasselsudd vid namn Hairdogs baby one more time (Hailey), en sprallig bearded collie och en ädel raskatt, perserkatten Jade. Dirty daisies Nevada (Loppa) bor hos sin fodervärd Åsa där hon huserar med katter och hästar. Vi ägnar oss åt vallning med en nybörjares ivriga glädje, åker på utställningar och hänger i spårskogen för att vi tycker att det är kul. Livet med aussies ska vara roligt, händelserikt och aktivt.

lördag 14 april 2012

Premiärinlägg och födelsedag för valparna

Valparna fyller hela fyra veckor idag, tänk vad fort tiden går. Och jag har bytt telefon så förhoppningsvis kommer jag att få in fler och bättre bilder här framöver.

7 kommentarer:

  1. Dom är ju helt underbara! Har följt bloggen en bra tag nu och längtar verkligen efter ett nytt inlägg :)

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Du är sp duktig :) då hoppas vi på många bilder :)! Och fler på Montana (blink blink) :) .

    SvaraRadera
    Svar
    1. Med en så rekorderlig telefon kan det ju inte bli annat en bra:) Ska försöka övertala Montana och alla hennes syskon att vara still tillräckligt länge bara så att jag fångar dem på bild;)

      Radera
  3. Ha ha ja du får säga att Alexis vill de så kommer dom garanterat ställa upp :D

    SvaraRadera
  4. Aah nu har det gått 5 dagar sen sist, de måste växt en del :D Vill se min lilla prinsessan! :D
    Kram Jennie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bilder kommer till din telefon eller mail inom en snar framtid:) De utvecklas och växer som ogräs men vi har laddat på med sjukdomar och fullt ös här.

      Radera