Flocken

Jag och min son huserar i ett litet hus på landet tillsammans med våra underbara hundar: Missnutt's diamond Smilla (Smilla) och hennes dotter Dirty daisies meanest girl in town (Vixhen), två härliga aussies med underbar energi och livsglädje. I flocken ingår också en trasselsudd vid namn Hairdogs baby one more time (Hailey), en sprallig bearded collie och en ädel raskatt, perserkatten Jade. Dirty daisies Nevada (Loppa) bor hos sin fodervärd Åsa där hon huserar med katter och hästar. Vi ägnar oss åt vallning med en nybörjares ivriga glädje, åker på utställningar och hänger i spårskogen för att vi tycker att det är kul. Livet med aussies ska vara roligt, händelserikt och aktivt.

söndag 4 september 2011

7 veckor idag!

Waylon Jennings BOKAD



Dolly Parton BOKAD
June Carter BOKAD
Toby Keith BOKAD
Willie Nelson BOKAD
Johnny Cash BOKAD

Dixie Chick BOKAD


Garth Brooks
Hank Williams
John Wayne BOKAD

Buck Owens BOKAD

Alan Jackson
Nu är vaparna sju veckor och det är full fart i valphagen. De har utvecklats till 12 sociala, livliga och glada individer som älskar människor, mat och lek. Eftersom de är många, glada och livliga så fortsätter vi med huvudbilder, gjorde ett tappert försök att få till tjusiga bilder när de står snyggt uppställda men fick ge upp när jag insåg att det skulle ta hela dan att fånga alla tolv på kort...

3 kommentarer:

  1. Jisses vad de vuxit och herregud vad ljuvliga de är! <3 Underbara!
    Willie Nelson är då helt otroligt lik sin mor må jag säga :)
    Hoppas allt är bra med era alla...både två och fyrbenta :)
    Kramar från oss

    SvaraRadera
  2. Och de matchar tillväxten med ett aktivt temperament:-)Nu förstår jag varför jag är så svag för Willie, han är verkligen lik mamma på den bilden... Allt är bra med oss, ska du inte ställa ut/tävla dina fyrbentingar söderut någonting så att vi kan heja på? Kramar från aussiehögen!

    SvaraRadera
  3. De börjar se så stora ut! Hon var ju bara en liten plutt i min hand när vi hälsade på.

    Tänkte faktiskt fråga om bilder i profil, men förstår att det är svårt att få med dom på bild :)

    SvaraRadera